24 Oct 2017 - 01:23

Căutare GOOGLE

Un post fam tour de excepție: COASTAL ADVENTURES
   Tipărire
Turism&Travel Mariana Ovidia Andronic (Universul Pădurii) - Corespondență specială dinWashington DC

Pentru noi, ziariștii care participăm la edițiile IPW, poate cea mai interesantă și mai folositoare parte a acestor deplasări o reprezintă tururile de familiarizare: POST FAM TOURS. Este prilejul de a vedea imagini mai puțin cunoscute ale orașelor și statelor gazdă. De-a lungul a trei zile, organizatorii ne oferă circuite prin cele mai pitorești amplasamente, apte să atragă turiștii care ajung în America.

În acest an am optat pentru “COASTAL ADVENTURES” – o incursiune în zona litoralului Oceanului Atlantic, în Norfolk și Virginia Beach.

Grupul de 20 de participanți, jurnaliști de turism, din Anglia, România, China, Austria, Franța, Canada, Cehia, Polonia și Belgia s-a îmbarcat joi, la prima oră, de la Convention Center, în autocarul care avea să ne poarte cale de 400 km, până la prima escală – Norfolk. Aici am vizitat Chrysler Museum Glass Studio unde am asistat la realizarea unei lucrări de artă din sticlă, de către profesorii studioului. Am vizitat apoi Chrysler Museum of Art, o surprinzător de bogată colecție de circa 30.000 obiecte, între care capodopere ale picturii universale. Fondat de Walter Chryslov Jr., muzeul este una dintre instituțiile culturale de marcă ale Americii.

Ne-au cazat la Sheraton Norfolk Waterside, unicul hotel plasat pe malul Elisabeth River, în apropierea Grandby Street, o esplanadă care găzduiește spectacole și concerte tradiționale. Cea de-a doua zi a început cu o croazieră la bordul modernului vas Spirit of Norfolk, parcurgând un tur al Naval Station și întâlnind o defilare a numeroase vase cu pânze din majoritatea statelor central și sud-americane, participante la sărbătoarea tradițională a portului Norfolk.

Vizita vasului de luptă Wiscovin, transformat în muzeu, ne-a prilejuit contactul cu condițiile vieții de fiecare zi a marinarilor americani de la bordul unuia dintre cele mai mari vase de luptă ale US Navy.

După amiază am poposit la Virginia Beach, stațiunea estivală favorită a locuitorilor capitalei americane, aflată la doar 400 km distanță. Am fost găzduiți de modernul hotel Oceanfront Oasis, cu 156 de camere cu vedere la plajă și la ocean. Seara am parcurs promenada stațiunii, ne-am fotografiat lângă monumentul zeului Neptun și am cinat la Rockafeller’s, un restaurant faimos pentru preparatele sale din fructe de mare.

Vineri dimineață am servit micul dejun la Bay Local, după care ne-am îndreptat spre una dintre plajele stațiunii unde gazdele au organizat o partidă de navigație în caiace, acompaniați de delfini! A fost un eveniment palpitant și emoționant care a dat, practic, măsura originalității entertainementului local.

Am făcut un popas la Sandbridge Beaches, o plajă sălbatică și izolată pe cale de a deveni un resort exclusivist al stațiunii.

Administrația Military Aviation Museum ne aștepta cu nerăbdare pentru a ne prezenta cea mai bogată colecție de aparate de zbor din cel de-al doilea război mondial, precum și o selecție de avioane de primă generație, restaurate cu măiestrie. Nu au lipsit, bineînțeles, demonstrații de zbor cu aparate funcționale ale muzeului.

Cu acest moment s-a încheiat, practic, turul, nu înainte însă de a ne delecta, la Hyatt House Hotel, cu o cină de crustacee.

Duminică dimineața ne-am îmbarcat pentru ultima etapă a unui tur de excepție – cea către aeroportul Dulles International. (13 iunie 2017)

Publicat de: b.belciug
Miercuri, 06 Septembrie 2017 - 11:06 AM

Un post fam tour de excepție: COASTAL ADVENTURES | Autentificare/Creare cont | 0 comentarii
Comentariile aparțin autorilor. Nu suntem responsabili pentru conținutul acestora.

Acces...

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu