25 Aug 2019 - 15:32       


 
Navigator 

Căutare 


Advertising. 

 

 

 

Căutare GOOGLE




IPW 2019 - editia ANAHEIM
   Tipărire
Turism&Travel US Travel Association IPW 2019 are loc de sâmbătă, 1 iunie, până miercuri, 5 iunie , la Centrul de Convenții Anaheim din Anaheim, California. IPW va avea mai mult de 1.300 de cabine de expozanți deținute de furnizorii americani de produse și destinații de călătorie în SUA și mai mult de 6.200 de participanți, inclusiv 1.300 de cumpărători de călătorii internaționali și internaționali și 500 de jurnaliști reprezentând peste 70 de țări.

US Travel Association IPW este liderul internațional al expoziției de călătorii în străinătate, conducând 4,7 miliarde de dolari în călătoriile viitoare în Statele Unite.

Este o prezentare națională a Americii, unde expozanții americani de călătorie se conectează cu cumpărători de călătorie și media din mai mult de 70 de țări pentru a-și promova produsul, a negocia viitoarele afaceri și a-și construi relații. IPW asigură poziția Americii ca fiind cea mai importantă destinație globală de călătorie, prin creșterea numărului de vizite internaționale și prezentarea lumii cele mai buneoferte ale SUA.

Brand USA
În calitate de sponsor principal al IPW, Brand USA așteaptă cu nerăbdare să primească profesioniști de călătorie din întreaga lume la IPW. Ca organizație de marketing de destinație a națiunii, Brand USA inspiră oameni din întreaga lume să experimenteze diversele destinații și atracții ale Statelor Unite.

Brand USA lucrează în parteneriat strâns cu industria călătoriilor pentru a maximiza beneficiile economice și sociale ale călătoriilor. Aceste beneficii includ crearea de locuri de muncă esențiale pentru economie și promovarea înțelegerii între oameni și culturi. Potrivit unui studiu realizat de Oxford Economics, pe o perioadă de doi ani, inițiativele de marketing ale Brand SUA au contribuit la aducerea a peste 2 milioane de vizitatori incrementali în SUA, beneficiind de economia SUA cu aproape 15 miliarde dolari în vânzări de afaceri; aproape 2 miliarde de dolari în impozite federale, de stat și locale; și sprijinind, în medie, 50 000 de locuri de muncă incrementale pe an.

Produsele americane de marketing sunt finanțate prin contribuții non-federale, care susțin efortul de marketing pentru a inspira călătorii, pentru a explora posibilitățile nelimitate ale Statelor Unite ale Americii.

Agenți de turism și jurnaliști din România participă și la această ediție a IPW.


Autor: Mariana ANDRONIC
Publicat de: b.belciug
Joi, 23 Mai 2019 - 11:28 AM
 

IPW 2019 - editia ANAHEIM | Autentificare/Creare cont | 0 comentarii
Comentariile aparțin autorilor. Nu suntem responsabili pentru conținutul acestora.
 
 
Acces...

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu