29 Mai 2020 - 00:46       


 
Navigator 

Căutare 


Advertising. 

 

 

 

Căutare GOOGLE




Tourism: George Constantin Nicolescu: Imaginea contează foarte mult
   Tipărire
Turism&Travel Promotor al nou lansatei Organizatii pentru Marketin in Turism (OMTR) dl Constantin George Nicolescu a declarat pentru “Universul Padurii.

Promotor al nou lansatei Organizatii pentru Marketin in Turism (OMTR) dl Constantin George Nicolescu a declarat pentru “Universul Padurii:
“Aceasta imagine contribuie la dezvoltarea destinației România iar la capitolul imagine Romania încă stă prost. Două obiective principale din partea intreprinzătorilor după cele ce mediul academic dorește să le programeze.Primul se referă la reactualizarea masterplanului în turism care a fost facut de consultanți străini (într-o anumită etapă când trbuia să intrăm în CE) și nu respectă realitățile. De exemplu lipsa totală a Litoralului și alte carențe.Al doilea se referă la prezentarea unei strategii a turismului românesc construită din partea privată cu mediul academic și nu de autorități.Le punem cap la cap și vedem ce iese. Strategii guvernamentale ni s-au prezentat la fiecare schimbare de guvern. dar au ramas pe hartie. 
- Care este principalul obiectiv al organizatiei?
- Obiectivul principal al OMTR este creșterea atractivității destinației turistice România prin planificarea de marketing a destinațiilor ei. Astfel, se au în vedere: elaborarea de studii de marketing pentru dezvoltarea unor forme specifice (sănătate, litoral, ecoturism ș.a.); studii de formare/ consolidare/ repoziționare a imaginii produsului turistic românesc; studii de marketing în corelație cu Strategia Dunării și Convenția Carpatică; activități de diseminare a informațiilor privind directivele, regulamentele și recomandările Uniunii Europene; reorientarea cererii turistice către piața regională; efectuarea de studii de piață/ cercetări de marketing pe forme de turism/ destinații/ regiuni; identificarea profilului potențialilor consumatori pentru formele de turism analizate; elaborarea unor planuri de marketing specifice; elaborarea unor programe de promovare corespunzătoare.
(Mariana Andronic)
Publicat de: b.belciug
Duminică, 15 Martie 2015 - 09:15 AM
 

George Constantin Nicolescu: Imaginea contează foarte mult | Autentificare/Creare cont | 0 comentarii
Comentariile aparțin autorilor. Nu suntem responsabili pentru conținutul acestora.
 
 
Acces...

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu